מועדון הכושר של גיא

אימוני כושר בקבוצות קטנות ואיכותיות,

בעמק יזרעאל, המותאמים לכל מתאמן ומתאמנת.

בואו לראות איך משלבים כושר, בריאות והנאה!

logowhite.png
 

אימון דופק- HIIT

HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING היא צורת האימון היעילה ביותר להוצאת כמות גדולה של קלוריות ובו בזמן לחזק את השרירים. האימון בנוי ממחזורי אימון אנאירובי וכח עצימים ומהירים, אל מול מחזורי התאוששות קצרים. מטרת האימון היא להגיע להתשה במהירות בעזרת תרגילי אנאירובי וכח.

אימון כוח

נמצא כצורת האימון האפקטיבית ביותר להעלאת מסת השריר. האימון יגרום לשיפור יכולת שרירית, שיפור ויזואלי, ושיפור טווחי התנועה של כלל המפרקים בגופנו. מטרות האימון משתנות בהתאם לצורך המתאמן ונחלקות ל3 סוגים: הרמת משקל מקסימלי, הגדלת מסת השריר, עבודה על סיבולת שריר.

אימון פונקציונאלי(כוח+דופק)

אימון המתאים לכל רמות הקושי, העוסק בלקיחת פעולות יומיומיות ומקסום היכולת הגופנית על מנת לבצען. ברגע שנשריש בגופנו אופן ביצוע פעולות פשוטות כמו הרמת משאות כבדים, סחיבת חפצים, וישיבה וקימה מכיסא בצורה נכונה, נמנע פציעות עתידיות בגופנו באופן משמעותי. 

נעים מאוד, אני גיא.

אני גיא בן חיים, ולפני הרבה שנים התאהבתי בספורט. עבורי, ספורט הוא שליחות, דרך חיים, אהבה אמיתית והערכה למתאמנים. אני עובד מאוד קשה כדי להביא למתאמנים שלי אימונים יצירתיים, איכותיים ומותאמים ליכולותיהם, כדי לאפשר להם להתמיד ולאהוב את הדרך, לא רק את התוצאה. 

רותם ינקו

״רציתי שינוי וידעתי שתזונה היא חלק גדול, שדורשת שילוב של ספורט. בחרתי בגיא ואחרי חמישה חודשים של שינוי רציני, אני יודעת שזו אחת ההחלטות הנכונות ביותר שלקחתי״